Daniel vs. Simhallen 0-4

Försökte återuppta min karriär som motionssimmare igen idag, nåt som händer då och då men framförallt på onsdagar. Snål som jag är har jag köpt ett pensionärsanpassat klippkort som bara gäller på dagtid och helger. Dum som jag är glömmer jag alltid bort att just onsdagar så öppnar simhallen inte förrän den officiella dagtiden är slut. Det är fjärde onsdagen som jag efter en lång promenad dit omedelbart får promenera osimmad hem förbi de hånfulla kanadagässen och de dyrvagnade mammalediga. Synd, jag hade verkligen behövt få röra lite på ryggmusklerna. Skuldrorna känns som en låda tekniklego efter en veckas nervöst chaufförsskap.

Som varande en late bloomer har jag just upptäckt den sanna storheten i Gilmore Girls, och risken finns att en stor del av vintern går åt till att ladda ner och se alla befintliga säsonger. Jag önskar att man kunde sträckse en hel säsong i taget, men efter ett avsnitt är mitt huvud så överhettat av all dialog som smattrat förbi, att jag måste lyssna på vitt brus i en timme när eftertexterna rullat förbi för att nollställa. 

Dagens ljuspunkt - ett packe 2,8 på Vi kostar tio spänn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0