Fucking Åmål...

...eller vafan, Fucking Hela Värmland! 

Sitter på ett nice hotell i Säffle, möjligtvis Säffles enda nice plats. Har provat musikaffären (död mans garderob med tramporgel), Pekås (Lidl på steroider) och en pub (tänd för fan inte lyset) utan att hitta något som gav mig någon som helst livskvalitet förutom tre set 0.10-strängar till min kära Super Swede. Följaktligen förstår jag desperationen hos brudarna i fuckingfilmen och längtan till en riktig plats på jorden. Hade inte mitt ljudteknikerklyschiga multifunktionsverktyg legat inlåst i turnébullen hade jag nog börjat rista handlederna med diamantsågen pronto.
Men hotellet är nice. Gratis internet. Pool. Jack Vegas i massor. Weee!

Har fönstershoppat GPS idag, sniken kille som jag är kommer jag nog att slå till på en Garmin 200 i morrn för 1499 pistoler. Orkar inte betala för bildspelsfunktion, högtalartelefon och virtuella reseguider som kan alla statshotellsbarer i hela norden. Kanske ska köpa en bil att ha GPSen i också? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0