Säffle. Jaha.

Så har ödet fört mig hit igen, garanterat ett straff för att jag har tummat ihjäl nån liten lyckospindel eller annan förseelse. Jag måste dock motvilligt tillstå att det var skönt att komma fram hit efter 3 timmars körning/windsurfing från Nora, och veta att en kupong för 8 timmars internet väntade på en. Motverkar lappsjukan till en viss del.

Nu ska jag passa på att hemsöka Expertbutiken som sålde mig en GPS utan billaddare! Måste bara hitta en trenchcoat, en hög hatt, en harpun och en kille med telecaster som drängar ett Em med halsbänd när jag uppenbarar mig i dörröppningen med stormen rasande bakom mig. Får nog pröjsa telekillen extra för att kicka lite rullbuskar fram och tillbaka. Sen kommer jag att steg för steg närma mig disken och framföra mitt fruktansvärda ultimatum. Sen lommar jag därifrån med löftet om att de skickar den så fort den har kommit, precis som senast. Det blir nog bra.

Lunch.

Kommentarer
Postat av: Bamsefar

Hahahahaha! :) Stackars, du har det inte lätt du..

2007-11-25 @ 16:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0