Sensmoralen

Så, äntligen hemma från turnén och tillbaka i det vanliga lunket. Mjukstartar med en tiotimmars konferenskörning med glappande projektorjävel och utmärkt trådlöst internet. Jag hatar att komma till dukat bord (riggad teknik) när det visar sig att bordet har ett för kort ben (glappande projektor)  och middagsron förstörs (folk blir arga på mig). Men inte så mycket som jag älskar internet (internet). 

Hörde på radion om en romanförfattare som gav tipset att man skulle skriva en halvtimme varje dag för att hålla igång, t ex dagbok. Som låtskrivarwannabee gjorde det intryck på mig, så jag ska försöka hålla igång den här bloggen och skriva lite vad som faller mig in varje dag! Det kan bli lite vad som helst, förmodligen av ringa intresse för andra än mig själv, hehehe. Jag har ett fåfängt mål om att skicka in en låt till melodifestivalen nästa år, och det ska vara en låt som jag är jäkligt stolt över och med en artist som jag tror på. Hur det ska gå till vet jag inte riktigt, men det känns spännande! Mina tankar går åt nåt slags Bengtzingskt shufflemonster med ett jäkla tryck, dock bra mycket bättre än nämnda förebild. Dumt att imitera menlöshet.






Kommentarer
Postat av: Jenny

hihihihi....

2007-11-14 @ 08:41:06
URL: http://highheeljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0