28 år and counting

Har precis blivit uppvaktad av min underbara fru med te på sängen och paket! Mysigt!
Ikväll blir det kalas här i goda vänners lag, men innan dess är jag ensam i lägenheten eftersom Brutta måste jobba.
Jag har just börjat med en fulnostalgitripp genom min skivsamling, först ut är det antika snällfusionbandet Koinonia som var stora för mig nån gång på mellanstadiet. Snacka om lillgammal musiksmak... Det är nog inte tänkt att 11-åringar ska lyssna på musik med bassolon i varje låt, man kan bli skadad för livet och få en störd världsuppfattning.  Vore jag basist kanske jag aldrig hade återhämtat mig och fått tillbringa ålderns höst i en skrubb spelandes melodier på min 6-strängade regnskogsbas. Jag har sett det hända alltför många.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Grattis mannen. Jag kommer med en sexleksak i present!

2008-04-05 @ 17:59:18
URL: http://blogg.sebrob.com
Postat av: Jon

Lite sent bara men detta blogginlägg fick mig att tänka på när man skulle ta med musik till klassens musiklektion på mellanstadiet. Självklart tog man ju med Roben Fords Revelation och spelade. Alla tittade lite konstigt på varandra. Så lillgammal var ordet.

2008-12-08 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0