Att göra inom en snar framtid

Bloggmediets största fördel är att det inte kan förvandlas till fickludd som t ex post-its kan göra. Därför lämpar det sig utmärkt som komihåglapp. Eller anslagstavla. Kanske inte för origami.


Januari 2008

Lära mig bokföra ordentligt och pilla ihop bokslutet för förra året

Utreda behovet av ett nytt instrument för den stundande turnén

Planka och arrangera ett trettiotal låtar

Skaffa en lämplig kapellmästardräkt, möjligen med matchande ridspö

Komma igång med simningen igen

Lämna in kameran på gratisfixning

Skissa lite på en eventuell hemmabio

Klippa mig


Det var nog allt. Eftersom jag ska på turné i tre veckor har jag januari och februari på det torra, så om jag jobbar nån dag utöver det så är det bara okynnes. 




Kommentarer
Postat av: Seb

Vilken turné stundar?

2008-01-03 @ 11:00:37
URL: http://blogg.sebrob.com
Postat av: Jenny

Kapellmästare Forcebar, så fint! :) Vad är det för något du ska arra för och åka med?

2008-01-03 @ 15:37:58
URL: http://highheeljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0