Bloggtorka

Gaaah, det får bli en lista över bra och ibland dåliga saker hullerombuller.

1. Simmade 800 meter idag, min kropp känns spänstig som en amöba.

2. Brutta ska med på turnén. I värsta Nutley/Hobert-stil ringde jag till arrangören och frågade vem jag skulle behöva ligga med för att få med min fru. Det visade sig att jag kunde tillgogoräkna mig sju år av liggande med Brutta. Kung.

3. Paige-Krauss platta är lite småmysig.

4. Lillasyster den yngre kommer på besök i förorten, hon håller på att ta över McD och är redan legendarisk med sina övermänskliga resultat på kurserna. Hon har berättat för mig hur man får gratis hamburgare varsomhelst. Typ som ett hemligt handslag.

5. Jag har startat en egen byteskedja. Varje gång jag är på badhuset byter jag upp mig schampomässigt. De flaskor som står kvar på samma ställe i duschen när jag är klar som när jag kom är up for grabs. Idag bytte jag förra gångens dubbeldusch mot ett clearasil mjällschampo med mentholsmak. Det här kan sluta varsomhelst.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Haha, riktigt roligt. Well, om du håller den här nivån på dina inlägg så blir det aldrig torka i nån mening.

Hur många gånger måste man ligga med dig för att få reda på hur man får gratis hamburgare?

2008-01-18 @ 20:25:32
URL: http://blogg.sebrob.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0