Just nu tycker jag jättemycket om

1. Min fru - såklart

2. Min älskarinna - ett nyköpt Rhodes mark II som luktar underbart

3. Mitt jobb - olika saker varje dag (nästan), variation is teh shit

4. Hallonremmar

5. Ring P1 - alla galningar på samma ställe, underbart sätt att vakna på

Jag tycker faktiskt så mycket om Ring P1 att det får bli  en lista över vilka galningar jag gillar bäst också

1. Östermalmsdamer som pratar långsamt och mästrande om saker som är sjukt politiskt inkorrekta. Dessa är nästan alltid telefonsvararinslag tyvärr, så de får aldrig något direkt bemötande.

2. Invandrare som har bott här i mer än tre år och vill stoppa invandringen

3. Alla sverigedemokrater

4. Skåningar som under inga omständigheter har fel.

5. Folk som tycker homosexualitet är onaturligt och knappt kan bärga sig för att få berätta sin senaste naturligt-onaturligt-analogi för det yrvakna svenska folket.

Bubblare

1. Täppas. Jag tycker om honom, men nog är han galen allt.



Kommentarer
Postat av: Björn

Jag tror att jag måste börja lyssna mer på P1:)

2008-01-10 @ 21:47:25
Postat av: Jenny

HA HA! Vilken tid börjar det? Kvart i satan hoppas jag för det är då jag behöver sånt där som bäst.

2008-01-10 @ 22:41:12
URL: http://highheeljenny.blogspot.com
Postat av: Forcebar

09:20 i, just det, P1.
För en dagdrivare för mig så är det kvart i #¤%/&.

2008-01-11 @ 03:11:43
Postat av: Björn

Vid den tiden äter jag lunch... =)

2008-01-11 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0