Kvarnen och annat elände

Så har jag varit ute i goda vänners lag och än en gång hamnat på kvarnen. Förmodligen anses det vara det skabbigaste ställer norr om skanstull, men jag tycker att hela öltältskänslan är rätt skön. Dit går man för att dricka öl och prata. Eventuellt dansa. Upptäckte i samband med kvällens äventyr en fördel med att vara gift; när man går hem ensam (vilket man alltid gör om man vill fortsätta vara gift) kan man anse att kvällen slutat alldeles oerhört lyckligt eftersom ens äktenskap fortfarande håller. Alltså, full pott ikväll också!
Hoppas att mina brunstiga singelvänner känner sig lika tillfreds med kvällens resultat som jag gör när jag kryper ner och luktar Brutta i nacken om en stund.



Kommentarer
Postat av: Björn

Jag tycker nog att du gick hem lite väl tidigt bara. Hann ju inte ens dit innan du gått=)

2008-01-20 @ 11:06:48
Postat av: Forcebar

Jaså var ni där också? Så går det när man ska vara hemlig och komma sent!

2008-01-20 @ 11:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0