Äntligen hemma!

Hemma från semestern! Med tanke på utropstecknen kan det verka som jag haft en traumatisk och alldeles för lång semester, men det dementeras härmed. Jag tror att jag helt enkelt har blivit utvilad och redo för vardagen igen!

Här kommer lite listor om semestern, eftersom jag tycker om listor.

Städer besökta

1. London
2. Fredrikshavn
3. Vorupör
4. Göteborg
5. Gränna

Gjorda fynd

1. Glockenspiel
2. Klezmernoter med playalong-CD för dragspel
3. Trickflygningsdrake
4. Cold Play live-DVD

Lästa böcker

1. Edward Finnigans upprättelse - Roslund & Hellström
2. Svinalängorna - Susanna Alakoski
3. I morgon du - Lars Weiss
4. Blodshämnd - Hans Holmér
5. Black Swan Green - David Mitchell (påbörjad)

Besökta Jippon

1. Lord Of The Rings, musikalen
2. Muséet i Greenwich
3. Hirtshals Oceanium
4. Två hav som möts i Skagen
5. Visingsö

Bäst med semestern

1. Vilan
2. Drakflygningen
3. Denmark street
4. Makrillfiskningen
5. Tomatplantorna lever här hemma!!




Kommentarer
Postat av: Stora lillasyster

OJ oj, det var en massa grejor du hade hunnit med! En massa olika saker dessutom. Verkar som ni haft det bra :) Vi tyckte det var jättekul att ha er här, och ni får gärna komma och hälsa på fler gånger :) Fick ni mms:et om att vi fick 85 makrill dagen efter ni åkt? SHIT vad kul det var!!



Kram Kram / Sandra

2008-07-15 @ 13:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0