Jag måste kissa men vågar inte

Ve och fasa! Mitt första genidrag som gräsänkling sen Brutta bussat sig till Övik, var att ladda ner och se filmen Barnhemmet.
Det är en spansk rysare som handlar om en milf, eller egentligen styvmilf eftersom barnet är adopterat. Iallafall, hon ska med sin man och adoptivson starta ett barnhem för ungar med special needs. Dessvärre spökar det i varenda buske så det bär käpprätt in i kaklet ganska fort. Se filmen själva om ni vill veta handlingen. Gör bara inte som jag, dvs se den ensam i ett totalt nedsläckt hus. Det var dumt, för nu vågar jag inte lämna sängen.

Jag provar att sätta på lite käck musik för att lätta upp stämningen, lite Boots Randolph gör nog susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0