Present för de otåliga

Jag och Brutta ska tråckla oss igenom valda delar av Sydamerika under två månader i höst. Det kommer att kosta typ alt vi äger och har, vilket är smart eftersom det blir mindre över åt rånarna som kommer att expresskidnappa oss redan vid bagagebandet i La Paz. Vi tänkte blogga och resdagboka om vår tripp, men sen såg jag att Stifflert har en finfin blogg om sin dylika resa. Hon skriver roligare än mig och ligger två månader före mig i tiden, så läs hennes blogg om ni vill veta hur vi kommer att ha haft det i höst. Smart det här med internet.

Kommentarer
Postat av: Ronny

Haha!! Betyder det att du får skit-sjukan då också?

2008-07-28 @ 21:59:46
Postat av: Daniel o Britta

O ja, det är lite av charmen :)

2008-07-29 @ 00:49:25
URL: http://danielforsberg.blogg.se/
Postat av: Stifflert

HA HA HA!!! Rolig kan du va själv! Ring mig nån dag vettja så kan vi prata om vart ni ska resa och med vilka företag och annat ni bör veta. Åh, vad roligt ni kommer få det!



Ronny: Klockrent! Ha ha !

2008-08-13 @ 19:19:11
URL: http://stifflert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0