Detta är kung just nu

1. Färdigdeklarerad!!! Stor lättnad för alla som måste stå ut med mig över långa tidsperiod. Inget gör mig så arg som skatteverket. Skatter är ok, men skatteverket är ondskan.

2. Jag har nu sett hela Riket 1, och har alltså en hel säsong kvar!

3. Ska strax slänga in en massa nachos med ost på i ugnen och dippa i första batchen hemgjord tzatziki inför Bruttas födelsedagskalas imorrn!

4. Jag har inget Playstation 3!!! Anledningen till att det är ett plus är att jag kan fortsätta ha ett vanligt liv. Hade jag haft ett hade jag tältat på Sveavägen för att lägga vantarna på GTA IV och sedan låst in mig nån stans och prenumererat på pizza en månad. Jag borde gå säker nu. Kanske.

5. Färdigdeklarerad!!! Stor lättnad för alla som måste stå u... Oj, my bad. Lite pinsamt nästan.

6. Bachfingrarna börjar bli ruggarns snabba!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skål! :) / Jenny o Bjärn

2008-05-17 @ 20:39:11
URL: http://highheeljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0