Krister om att vara ett riktigt fan

Jag, min syster och en halvt besläktad man som vi kan kalla för Krister hade följande underbara konversation på en festlighet nyligen. Det serverades vin. En hel del.

Syster: Jag tycker att ni också borde gå med i facebookgruppen "Mata Per Gessle till tigrarna!"
Jag: Äh, jag har slutat gå med i facebookgrupper, de är så...
Krister: (avbryter) Vadå, jag tycker Gessle är görbra!
Jag: Aha, eller, va?
Krister: Jo, men det är så schysst sommarkänsla i hans låtar!
Jag: Jo, kanske...
Krister: (sjunger) Soooommarnatt!
Jag: Den med Snowstorm?
Krister: Nej just fan, vad är det den heter nu igen??
Jag: (sjunger på skoj) Sommaren är kort...
Krister: Ja! Den är skitbra!

Vinbröllop for teh win.

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA! Fan vad skön snubbe! :)

2008-09-03 @ 00:06:40
URL: http://highheeljenny.blogspot.com
Postat av: Krister

Hmmm, det där kommer inte Krister ihåg....

2008-09-08 @ 07:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0