Räddningen

Jag och B har köpt gårtexskaljackor för vår extrema strapatsresa om två veckor. Tyvärr köpte vi exakt samma modell och färg, och utan öppet köp eftersom vi prutade ner den 20%. Sedan den dagen har jag haft ångest över våra muppuniformer som var för sig är perfekta, men tillsammans gör att det ser sjukt ut. Men! Lo!
En god vän som var på besök provade min jacka, blev förälskad, halade upp storbörsen och är nu stolt ägare till den. Jag har nu hittat samma jacka till samma pris, men i en annan färg! Nu ser jag och B bara ut som negativ av varandra eftersom hennes är ljusgrå med svart logga, och min är mörkgrå med vit logga. Dessutom behöver jag aldrig oroa mig för att hon ska lämna mig för gode vännen, för då kommer de att se ut som muppar.

Nu väntar Kungsan och 76 brassmusiker från Värmdö. Kanske lämna min dub-pedal hemma. Eller? Den kan jag förresten inte ta med mig till Sydamerika eftersom adaptern inte accepterar 115V/55Hz. Det blir två långa månader. Jao.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, fan vad panschiga ni är, hihihi..;)

2008-09-02 @ 17:31:13
URL: http://highheeljenny.blogspot.com
Postat av: Stifflert

ÅH!!! Jag vill följa!! Jag saknar Peru så det gör ont inuti. Om jag köper en vit jacka med svart tryck så matchar jag er utan att se för muppig ut. Får jag följa då?

2008-09-02 @ 17:44:08
URL: http://stifflert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0