Vår!

Termometern visar 14 C i skuggan här! Nu blir det ut och springa med mig!
Jag (och väldigt många nyårslovande och vinterfeta stockholmare med mig) köpte joggingskor igår. Det är som bekant en avvägning mellan snabbhet och fashion, men jag har nog hittat en ok kompromiss. Inte för snabba, inte för rymdskeppig design. Hoppas bara att pronationsstödet funkar bra i de här. När jag mäter mina fötter på Stadiums testmaskin så går staplarna i botten på pronationsvärdet. Min gångstil får Janne Boklövs skidor att se ut två parallella linjer!

Jag ska ta ett eller två varv runt Råstasjön, så fort min iPod känns någorlunda laddad. Glömde den på inatt, orutti.

Vrooooom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0