Dagens

Dagens vuxenpoäng: Promenad. Inte konstigare än det låter, ut och gå för att få lite ljusterapi och flås bara. Viktig ingrediens är dock att dra rutten förbi lokala skräphandeln. Ni vet, mystiska källaren som säljer begagnade matrisskrivare, egenimporterade barnkläder och restpartier av mässingkandelabrar. Lika spännande varje gång, förra gången hade han ett Yamaha-leslie inne! Tyvärr har skräpomvägen tappat lite stjärnglans sedan Ö&B stängde ner sin butik i ommrådet. Synd.

Dagens julklapp: Fick äntligen julklappen som Brutta letat ett tag: Mirrors Edge. Ett svenskdesignat spel som bygger på le parkour och har en generös portion ickevåldstänk i sig. Lite ovant när farbror polisen (onda som fan) omringar en och man trycker på bazookaknappen, bara för att inse att man inte kommer få nåt bazooka - nånsin. Bara att pinna på och springa från Aina. Som tur är kan man springa sjukt fort!

Dagens trend: Ja, jag har börjat formatera mina inlägg med feta, kursiva och gudvetvadiga ord och och stycken. Tänkte det skulle se skojigare ut än ett kvadratiskt block av ordbajseri. Har jag fel? Har jag rätt?

Dagens lunch: Spaghetti, falukorv, rotsakssallad.

Frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0