I en trea i Solna



Vårt annars så fina vardagsrum har blivit studio i några dar. Jag och Brutta spelar in låtar till en demoskiva som hon ska ge till begravningbyråer. Det är roligt.  Hela rummet är fullt av teknikångest, utanför bild står vår ännu nyare 40" TV som vi fick hem häromdan efter att har lämnat igen 32"-tummaren. Tyvärr visade det sig att den nya är fräsigt designad med blått glitter i den svarta lacken... Det syns bara när morgonsolen blåser rakt på ramen, men ändå. Kanske åker även denna tillbaka till affärn. Dessutom har B köpt en alldeles egen laptop, så hon slipper förnedra min dyräppeldator med spindelharpan. Jag provbloggar på den as we speak, och det verkar ju funka bra.


Kommentarer
Postat av: Brotta

Ha! Fruktdatorer har inte ens spindelharpan. Värdelöst!

2009-01-08 @ 18:34:21
Postat av: Jon

Britta försök inte ens, hela din umgängeskrets är infiltrerad av fruktmänniskor.

2009-01-08 @ 21:48:54
Postat av: Pär

Mer frukt!!! Vänta bara tills den med spindelharpa inte haft internet på 2 dagar och 17 varningsrutor om att du kan vara utsatt för risk infinner sig. Då kan man va utan spindelharpa. sådeså.

2009-01-09 @ 16:44:27
URL: http://saxpelle.blogspot.com
Postat av: Pär

btw är de en oktava mitt östra öga skådar?

2009-01-09 @ 16:45:52
URL: http://saxpelle.blogspot.com
Postat av: Daniel

Nog är det en Oktava, 219 för att vara exakt. Go CCCP!

2009-01-09 @ 20:21:09
URL: http://danielforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0