Reflektioner en fredagskväll

Jag är kass på att vara ledig. Instant slusk blir jag så fort kalendern är tom. Mjukisbyxor, ostkrokar och TV-spel. Mmmmm.
Man borde ju göra nån enda vettig sak iallafall. Eller så är jag helt enkelt proffs på att vara ledig? Galen eller geni?

Det är kul att repa, speciellt när man får spela med goda vänner!

Terminator 2 var ballare för 15 år sen.

Laila Bagge är raffig. Aldrig använt ordet förr, men jag kände att det var behövdes nu. Raffig. Mmm.

Min Hammond XK-1 låter ju riktigt bra.

Man ser knappt blåglittret på vår nya TV.

Brutta åker till NY en vecka imorrn, vad ska jag hitta på då?

Tony Irving kunde lika gärna skaffat peruk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0