Tisdagscountry

Jag kan inte sova, bloggar istället.
Photography by Jonas Lundvall

Blev uppringd av Kristina som jag studioorglade lite åt ifjol, det är tydligen dags för releasepartaj på Mosebacke på tisdag. Jag ska vicka för hennes ordinarie pianist, samt orgla lite förstås. Nyfiken som jag är googlade jag upp hennes Myspace för att höra hur allt blev. På låten Last Goodbye är det jag som spelar, och jag konstaterade ganska snabbt att jag ska sluta förse folk med alternativa tagningar för dem att välja bland och klippa ihop... Speciellt när man ska vistas i avlägsna Sydamerika under mixandet. Stundtals är det rätt bra, men nog vore det skönt att lägga om delar... Ljudet blev dock helt ok med tanke på att det är min XK-1 lajnad rakt in pang bom. Det ska bli kul att få höra hela skivan, jag spelade på två låtar till och en av dem gav mig en grym feeling efteråt!

Jag kom visst in på sidospår, tanken med inlägget var att locka er till Mosebacke nu på tisdag. Niosnåret går vi nog på. Bland andra är Zacke och Bjärn med i bandet, stabilt!

Nu vore det väl själva f*n om jag inte kan somna nu efter ett så här tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0