Nog med operapop.

Drabbades just av en otäck tanke. Kommer Malena Ernman tvingas släppa en skiva nu? En popskiva alltså?
Kan inte föreställa mig nåt mycket värre en det, att Fredrik Kempe och resten av låtskrivareliten ska krysta fram ytterligare 12 spår av operacrossover för att fylla en skiva.

Men förmodligen, förhoppningsvis, inser Malena och folket bakom att:

-Malena har redan en riktig karriär.

-La Voix var en lyckträff, popschlager har inte "lyckats" sen Canneloni Macaroni. Dessutom har Kempe redan bränt plagierandet av Nessun Dorma, den just nu folkkäraste operaarian. 2 gånger dessutom.


Gör det inte!






Kommentarer
Postat av: Brutta

Ur Aftonbladets chat med Malena:



"Daniel säger: Kommer du släppa ett Kempe-album nu? :)

Malena Ernman säger: Först ska vi göra en klassisk skiva med sånt som jag brukar sjunga runt om i världen! Sen vet vi inte....det är kanske nåt på gång hemma i Fredriks musikverkstad...vi får väl se! Kryptiskt va?"



Man kan ju fråga sig vilken Daniel det är som har chattat!

2009-03-18 @ 17:31:56
Postat av: Daniel

Det finns nån därute som är och heter som jag! Skillnaden är att jag nog hade gjort en blodig kniv och punktpunktpunkt istället för smiley!

2009-03-19 @ 10:43:09
URL: http://danielforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0